Каталог товарів
м. Київ, вул. Мечникова 16,
6-й поверх, оф. 610

Ви можете шукати товар по партномеру, коду товару, по повній або частковій назві товару

Каталог
< Закрыть фильтр

Гарантія

Гарантія NewTime

Ми гарантуємо, що куплене у нас виробництво є працездатним та не містить виявлених механічних пошкоджень на момент здійснення продажу. На товари в нашому магазині надається гарантія від магазину терміном від 1 до 36 місяців залежно від конкретного виробу. Термін гарантії можна вибрати у картці товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон магазину NewTime.ua (якщо ви його втратили - це не проблема, ми перевіримо залишок гарантії по серійному номеру). На товари компанії Apple та інших брендів також надається гарантія від виробника (ремонт чи заміна за межами України).

Гарантія на продані вироби передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні у разі неможливості ремонту.

Якщо у Вас товар вийшов із строю протягом 14 днів з дня покупки - ми видамо новий або повернемо кошти (за умови повного комплекту та відсутності видимих дефектів).

Діагностика пристрою займає від 1 до 14 днів в залежності від складності виявлення брака. Після виявлення браку, товар відправляється в офіційний сервісний центр виробника в Україні або за кордон в залежності від бренду товару. Термін видачі пристрою клієнту з моменту виявлення браку коливається від 3 до 8 тижнів в залежності від складності проблеми та особливостей логістики. Ми цінуємо Ваш час і не зацікавлені в затримках обслуговуванні по гарантії Вашого пристрою - частіше це займає 3-4 тижні.

Перевірка на відсутність дефектів та комплектність виробу проводиться при видачі товару покупцю (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації). Ми не можемо на 100% гарантувати вирішення спірного питання на Вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні.

Здійснюється згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з дня покупки за умови, якщо:

✔ товар  новий, тобто який  не був в експлуатації та не має слідів використання;

✔ не має подряпин, потертостей тощо,

✔ програмне забезпечення не змінювалося;

✔ на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмови, на лічильнику ноутбука не більше 3 циклів перезаряджання батареї;

✔ збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування.

Товари активовані/зі слідами використання/дефектами приймаються лише за погодженням та з уцінкою, яка обумовлюється залежно від стану товару та його комплекту.

У період продажу новинок (продукт нещодавно з'явився на ринку) обмін/повернення протягом 14 днів неактивованого товару належної якості можливе лише за ціною, вказаною на сайті на момент повернення пристрою. 

Обміняти чи повернути товар можна у нашому магазиніДля повернення чи обміну товару при собі необхідно мати:

✔ паспорт

✔ гарантійний талон

✔ товарний чек

✔ товар із повною комплектацією, ярликами, всіма компонентами упаковки.

Обмін та повернення товару здійснюється після перевірки магазином вищезгаданих пунктів та умов експлуатації товару. У деяких випадках це може зайняти кілька днів, щоб перевірити товар та підготувати суму на повернення.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою».

Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування виробів у випадках:


- втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;

- розбіжності серійного номеру проданного пристрою із зазначеним в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується);

- наявності механічних пошкоджень (пом'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин, перелом деталей),

- вироби зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;

- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);

- наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;

- з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);

- наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;

- несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;

- виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);

- при неповній комплектації виробу, відсутності документації, драйверів, з'єднувальних кабелів, оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;

- роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами.

- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);

- некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);

- а також в інших випадках,  передбачених чинним законодавством України  


Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі через:


- порушення безпеки гарантійних пломб; 

- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;

- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;

- неправильне заповнення гарантованого талону;

- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або не встановлено.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:


- природне зношування або вичерпання ресурсу;

- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);

- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);

- комплектуючі аксесуари до проданої техніки (гарнітури, зарядні пристрої, зарядні кабелі)

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням мережі.

delivery
ВИДАЧА ТОВАРУ

Самовивіз: Мечникова 16
Доставка по Києву
Доставка в передмістя Києва
Доставка по Україні Новою поштою

delivery
Гарантія

100% гарантійне обслуговування
Термін гарантії вказаний в картці товару


delivery
Обмін і повернення

Нового, неактивованого товару належної якості протягом 14 днів

×